Regulamin

1. Informacje ogólne

1.1 Etriskelion to Sklep działający w domenie: www.etriskelion.pl prowadzony przez JSM sp. z o.o. NIP 7792471114, KRS 0000697877. Klienci mogą kontaktować się za pomocą adresu mailowego :
info@etriskelion.pl lub pod numerem telefonu: (+48) 535 189 987

1.2 Spółka prowadzi sprzedaż detaliczną drogą elektroniczną za pośrednictwem witryny www.etriskelion.pl – zwanej dalej ,,Sklepem”.

2. Opis produktów znajdujących się w ofercie Sklepu.

2.1 Wszelkie informacje zawarte w Sklepie nie stanowią oferty handlowej w rozumieniu art. 66 par. 1 Kodeksu Cywilnego a jedynie zaproszenie do zawarcia umowy.

2.2 Produkty można przeglądać wg. kategorii produktów, producentów, wyszukiwać po kodzie produktu oraz nazwie.

2.3 Zdjęcia produktów są zdjęciami poglądowymi. W przypadku produktu, który posiada kilka wersji kolorów lub rozmiarów wiążący jest wybór towaru zgodnego z opisem towaru (rozmiar/cecha). Dokładny opis znajduje się w zakładce „opis” w każdej karcie produktu.

2.4 Wszystkie produkty dostępne w Sklepie są nowe, wolne od wad fizycznych i prawnych oraz zostały legalnie wprowadzone na rynek polski.


3. Ceny produktów w ofercie Sklepu.

3.1 Wszystkie ceny produktów umieszczonych w Sklepie są cenami wyrażonymi w złotych polskich (PLN) oraz są cenami brutto.

3.2 Cena towaru widoczna przy danym produkcie nie zawiera kosztów przesyłki.

3.3 Ceny widoczne na domenie sklepu mogę się różnić od cen produktów dostępnych w naszym sklepie stacjonarnym. Cena produktu widoczna na stronie www.etriskelion.pl obowiązuje tylko dla prawidłowo złożonych i potwierdzonych zamówień przez witrynę sklepu.

Szczegółowe koszty dostawy znajdziesz pod linkiem: koszty dostawy

 

4. Wymagania systemowe dla realizacji zamówienia.

4.1 Aby w pełni korzystać ze stron Sklepu należy posiadać komputer i co najmniej przeglądarkę internetową Internet Explorer (wersja 7 lub nowsza), Mozilla Firefox (wersja 3 lub nowsza), Google Chrome (wersja 10 lub nowsza), Opera (wersja 9 lub nowsza) lub Safari.


4.2 Ważne jest aby na komputerze kupującego było zainstalowane najnowsze oprogramowanie Java oraz Flash. Dodatkowo niezbędny jest czynny adres e-mail aby dokonać zakupu w Sklepie.

 

5. Rejestracja Klienta w Sklepie.

5.1 W Sklepie można założyć konto klienta, w którym gromadzone są dane oraz historia zamówień.

5.2 Założenie konta klienta uprawnia właściciela Sklepu do zarządzania zapisanymi danym wyłącznie w celu prawidłowej realizacji zamówienia złożonego w Sklepie.

5.3 Klient w każdej chwili ma prawo usunąć lub edytować dane w swoim koncie. Wyjątek stanowią dane zapisane na już wystawionych dokumentach sprzedaży.

5.4 W celu dokonania rejestracji i utworzenia konta w Sklepie należy wypełnić formularz rejestracyjny poprzez podanie następujących danych: adresu e-mail, hasła oaz danych do wysyłki zamówienia.

 

6. Procedura składania zamówienia i zawierania umowy sprzedaży w Sklepie.

6.1 Zamówienia w Sklepie składane są za pośrednictwem strony www.etriskelion.pl i realizowane są zgodnie z kolejnością ich złożenia.

6.2 Klient składając zamówienie dokonuje wyboru towaru, formy płatności oraz sposobu doręczenia przesyłki aktualnie obowiązujące w Sklepie.

6.3 Złożenie zamówienia nie jest jednoznaczne z jego przyjęciem do realizacji. Sklep może odmówić realizacji zamówienia, jeśli wstąpią szczególne okoliczności, w których realizacja okaże się niemożliwa lub wyjątkowo utrudniona (błąd oprogramowania, czynniki zewnętrzne).

6.4 Oferta Sklepu oraz jego cena nie stanowi oferty sprzedaży a jedynie zaproszenie do składania ofert zakupu.

6.5 Zawarcie umowy sprzedaży następuje w chwili potwierdzenia złożonego zamówienia.

6.6 Miejscem spełnienia świadczenia związanego z zakupem produktów w Sklepie jest adres dostawy wskazany przez klienta, z zastrzeżeniem produktów odbieranych osobiście przez klientów, w których miejscem spełnienia świadczenia jest punkt odbioru ul. Św. Wawrzyńca 34, Poznań 60-541.

6.7 Faktura potwierdzająca zakup wysyłana jest droga mailową.

 

7. Zmiany w trakcie realizacji zamówienia. 

7.1 Kupujący ma prawo wprowadzić zmiany w zamówieniu do chwili wystawienia dokumentu fiskalnego. Zmiany można zgłaszać telefonicznie lub mailowo pod adres: info@etriskelion.pl

7.2 Czas realizacji zamówienia to czas pomiędzy przyjęciem zamówienia do realizacji potwierdzonego mailem do chwili jego wysłania. W przypadku realizacji zamówienia składającego się z produktów o różnym terminie realizacji zamówienie zostanie wysłane po przygotowaniu całości zamówienia. Na życzenie klienta można rozdzielić zamówienie jednak wtedy zostanie doliczony odpowiednio wybrany przez klienta koszt przesyłki.

7.3 Czas realizacji liczony jest w dniach roboczych i nie obejmuje terminu doręczenia przesyłki przez spedytora.

7.4 Czas realizacji zamówienia każdego produktu jest określony na karcie produktu.


7.5 Sklep zastrzega sobie prawo do wstrzymania realizacji zamówienia z opcją płatności przy odbiorze (wysyłka lub odbiór osobisty w sklepie). Zastrzeżenie możliwe jest w sytuacji kiedy produkt jest bardzo unikatowy, na specjalne zamówienie lub jeśli klient wcześniej unikał opłacenia podobnych zamówień. W każdym przypadku kontaktujemy się wcześniej z klientem w celu ustalenia dalszych szczegułów finalizacji zamówienia.

 

8. Formy płatności.

8.1 Płatność przy odbiorze (pobranie) jest dostępna w przypadku wybrania formy doręczenia za pośrednictwem firmy kurierskiej DPD oraz firmy Kurierskiej Inpost. Płatności dokonuje się gotówką pracownikowi firmy spedycyjnej lub kartą w punkcie odbioru.

8.2 Płatność przelewem elektronicznym  jest dostępna w przypadku wybrania formy doręczenia za pośrednictwem firmy kurierskiej DPD oraz paczkomaty InPost.

8.3 Płatność kartą płatniczą lub kredytową za pośrednictwem systemu PayU jest dostępna w przypadku wybrania formy doręczenia za pośrednictwem firmy kurierskiej DPD lub paczkomaty InPost.

8.4 Płatność przelewem tradycyjnym jest dostępna w przypadku wybrania formy doręczenia za pośrednictwem firmy kurierskiej DPD oraz Inpost.

JSM sp. z o.o.
Alior Bank: 61 2490 0005 0000 4520 6064 6231


8.5 Wszystkie dane dotyczące formy płatności konsument otrzyma w mailu potwierdzającym złożenie zamówienia.

8.6 Przy płatnościach elektronicznych poprzez system PayU dane podawane w trakcie wykonywania płatności są chronione szyfrowaniem SSL EV (Extended Validation Secure Sockets Layer).

 

9. Doręczanie przesyłek. 

9.1 Paczki doręczamy za pomocą firmy kurierskiej DPD oraz paczkomatów InPost.

  • firma kurierska DPD dostarcza paczki od 24 do 48h(paczka jest ubezpieczona)
  • InPost paczkomaty dostarcza przesyłki do 48h(paczka nie jest ubezpieczona)

9.2 Termin otrzymania przesyłki to każdorazowo czas skompletowania zamówienia powiększony o czas dostawy.

9.3 Kupujący winien zwrócić należytą uwagę na stan przesyłki przy jej odbiorze, w szczególności czy przesyłka nie została uszkodzona lub zniszczona.

9.4 Paczki są zapakowane dyskretnie tak aby nikt nie wiedział jaki towar znajduje się w środku.

9.5 W razie uszkodzenia lub zniszczenia przesyłki podczas transportu, należy w obecności kuriera sporządzić protokół szkody, zawierający datę i godzinę doręczenia przesyłki, imiona i nazwiska osób sprawdzających zawartość przesyłki, jej zawartość i stan, w jakim dotarła. Protokół ten należy przesłać, bez zbędnej zwłoki do Sklepu drogą elektroniczna lub pocztową.

9.6 Klient ponosi koszty dostawy określone w zakładce koszty dostawy.

9.7 W przypadku niektórych rodzajów asortymentu dostępnego w ofercie, Sklep zastrzega sobie prawo do ograniczenia sposobu płatności poprzez nieudostępnianie określonych opcji płatności i dostawy.

9.8 Jeśli Kupujący świadomie nie odbierze przesyłki z paczkmatu lub odmówi odbioru osobiście kurierowi to w takim przypadku zostanie naliczona opłata w wysokości 50 zł. Świadome nie odebranie przesyłki jest uznawane wtedy gdy przed realizacją zamówienia kupujący potwierdzi telefonicznie lub mailowo zasadność zamówienia ale ostatecznie nie odbierze przesyłki. Kwota 50 zł pokryje wtedy koszty transportu oraz obsługi logistycznej zamówienia. Kupujący składa zamówienie z obowiązkiem zapłaty i zgodnie z obowiązującymi przepisami ma obowiązek jego odbioru lub zwrotu kosztów transportu w przypadku odmowy realizacji zamówienia.

 

10. Prawo odstąpienia od umowy sprzedaży – zwrot/wymiana.

10.1 Zgodnie z art. 27 ust. 1 ustawy z dnia 30.05.2014 r. o prawach konsumenta, klientowi przysługuje prawo odstąpienia od umowy w terminie 14 dni od dania otrzymania towaru. W Sklepie wydłużamy dla naszych klientów terminu zwrotu towaru. Maksymalny czas w jakim można zwrócić towar to 14 dni. Wymagane jest zwrócenie towaru zgodnie z opisem w pkt. 10.2

10.2 Warunkiem akceptacji zwrotu jest przesłanie nieużywanego towaru wraz z dokumentem zakupu oraz oświadczeniem odstąpienia od umowy na adres:

Magazyn sklep, ul. Św. Wawrzyńca 34 , 60-541 Poznań.

10.3 Wartość zwracanego towaru sprzedawca zwróci kupującemu w ciągu 14 dni od dnia otrzymania przesyłki wraz z wymaganymi dokumentami.

10.4 Zwracany koszt przesyłki będzie kwotą równą z najtańszą formą wysyłki stosowaną przez Sklep.

10.5 Zwrotowi nie podlegają produkty takie jak: rozfoliowane wibratory, rozfoliowane kulki gejszy, rozwfoliowane dilda, rozfoliowane korki analne rozfoliowane rajstopy i pończochy, prezerwatywy, żele, kremy oraz lubrykanty oraz filmy DVD. W przypadku dostarczenia bielizny zabrudzonej lub takiej, która nosi ślady użytkowania Konsument zostanie poinformowany o pomniejszeniu wartości zwrotu wynikającego ze zużycia produktu.


10.6 Prawo odstąpienia od umowy zawartej na odległość nie przysługuje konsumentom kiedy towar został wyprodukowany lub sprowadzony na specjalne zamówienie konsumenta.

10.7 Prawo odstąpienia od umowy nie przysługuje przedmiotom dostarczanym w zapieczętowanym opakowaniu, której po otwarciu opakowania nie można zwrócić ze względu na ochronę zdrowia lub ze względów higienicznych, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu.

10.8 Zwrot powinien nastapić na koszt kupującego. Paczki za pobraniem nie będą odbierane na koszt Sklepu.

10.9 Konsument uprawniony jest do odstąpienia od umowy używając własnego druku lub korzystając z udostępnionego.

 

11. Reklamacja.

11.1 Sklep odpowiada za wady produktu na podstawie obowiązujących przepisów prawa.

11.2 Klient ma prawo żądać obniżenia ceny albo odstąpienia od umowy, chyba że Sklep niezwłocznie i bez nadmiernych niedogodności dla klienta wymieni produkt wadliwy na wolny od wad albo usunie wadę.

11.3 Klient zgłaszający reklamację jest zobowiązany przesłać towar wraz z formularzem reklamacji oraz dokumentem zakupu  na adres:

Magazyn sklep ul. Św. Wawrzyńca 34, 60-541 Poznań.

11.4 Zgłaszający reklamację zostanie poinformowany mailowo lub telefonicznie o sposobie rozpatrzenia w ciągu 14 dni od złożenia reklamacji. Jeżeli w ciągu 14 dni Sklep nie ustosunkuje się do żądań klienta, oznacza to, iż żądania zostały uznane za uzasadnione.

11.5 Wymagamy aby wszelkie reklamowane produkty były odpowiednio wyczyszczone i zabezpieczone przed dalszym uszkodzeniem w transporcie.

11.6 Zwrot powinien nastapić na koszt kupującego. Paczki za pobraniem nie będą odbierane na koszt Sklepu.

11.7 Konsument uprawniony jest do odstąpienia od umowy używając własnego druku lub korzystając z udostępnionego.

 

 

12. Polityka prywatności RODO oraz wykorzystanie ciasteczek (plików "cookies").

12.1 Szczegóły dotyczące polityki prywatności RODO oraz zarządzania plikami „cookies” znajdują się pod linkiem: RODO i bezpieczeństwo

 

13. Zasady ochrony danych osobowych.

13.1 Kupujący podczas składania zamówienia wyraża zgodę na przetwarzanie swoich danych osobowych przez Sklep zgodnie z obowiązującymi przepisami, a w szczególności z ustawą o ochronie danych osobowych oraz ustawą o świadczeniu usług drogą elektroniczną.

13.2 Udostępnione dane osobowe są przetwarzane przez Sklep wyłącznie w celu należytego wykonania umowy sprzedaży./p>

 

14. Pozasądowe formy rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń. 

14.1 Klient uprawniony jest do zwrócenia się do stałego polubownego sądu konsumenckiego działającego przy Inspekcji Handlowej z wnioskiem o rozstrzygnięcie sporu wynikłego z zawartej Umowy Sprzedaży.

14.2 Klient uprawniony jest do zwrócenia się do wojewódzkiego inspektora Inspekcji Handlowej z wnioskiem o wszczęcie postępowania mediacyjnego w sprawie polubownego zakończenia sporu między klientem, a Sklepem.

14.3 Klient może uzyskać bezpłatną pomoc w sprawie rozstrzygnięcia sporu między klientem, a Sklepem, korzystając także z bezpłatnej pomocy powiatowego (miejskiego) rzecznika konsumentów lub organizacji społecznej, do której zadań statutowych należy ochrona konsumentów (m.in. Federacja Konsumentów, Stowarzyszenie Konsumentów Polskich). Porady udzielane są pod przez Federację Konsumentów pod bezpłatnym numerem infolinii konsumenckiej 800 007 707 oraz przez Stowarzyszenie Konsumentów Polskich pod adresem mailowym: porady@dlakonsumentow.pl

 

15. Postanowienia końcowe. 

15.1 Wszelkie sprawy sporne oraz nieuregulowane regulaminem będzie rozpatrywał sąd powszechny.

15.2 Regulamin wchodzi w życie 25.12.2014 r. aktualizacja 24.05.2018 r.

15.3 Wszelkie zmiany regulaminu będą publikowane na stronie Sklepu. Dodatkowo każdy zarejestrowany użytkownik zostanie poinformowany o tym fakcie drogą mailową.

15.4 Znaki towarowe, logotypy, banery graficzne itp. Należą do ich prawnych właścicieli a na stronie sklepu są wykorzystane jedynie w celach informacyjnych.

 

Strona korzysta z plików cookie w celu realizacji usług zgodnie z Polityką dotyczącą cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do cookie w Twojej przeglądarce.
Zamknij
pixel