Zwroty i reklamacje

Zasady zwrotu, wymiany oraz reklamacji



1. Zwrot


Zgodnie z prawem, każdy konsument ma prawo zwrócić lub wymienić zakupiony na odległość towar w ciągu 14 dni. W naszym sklepie możesz zwrócić towar bez podania przyczyny w ciągu 30 dni od chwili otrzymania przesyłki.
Należy pamiętać, że towar nie może nosić śladów użytkowania. Prosimy także o dołączenie oryginalnego dokumentu zakupu wraz z wypełnionym formularzem zwrotu.

Zwroty w naszym sklepie można zrealizować na dwa sposoby.

1.1 Towar wraz z dokumentem zakupu oraz wypełnionym formularzem należy przygotować samodzielnie i odesłać własnym kurierem na wskazany adres.

1.2 Można skorzystać z formularza zwrotów dostępnego na naszej stronie. Wystarczy zalogować się na stronie sklepu i w zakładce "Twoje konto" i wybrać opcję "Zwroty towarów". Następnie kreator poprowadzi Państwa przez poprawą realizację zwrotu lub wymiany.

Zwrot płatności nastąpi na wskazany w formularzu rachunek w ciągu 14 dni od otrzymania przesyłki. Prosimy o zwrot towaru w oryginalnym opakowaniu wraz z metkami w przypadku bielizny. Uwaga: zwrotowi nie podlegają produkty takie jak: prezerwatywy, żele, kremy, lubrykanty, rajstopy czy też inne produkty użytku intymnego.

2. Wymiana

Wymiana towaru odbywa się na podobnych zasadach jak zwrot i można go zrealizować na dwa sposoby

1.1 Towar wraz z dokumentem zakupu oraz wypełnionym formularzem należy przygotować samodzielnie i odesłać własnym kurierem na wskazany adres.

1.2 Można skorzystać z formularza zwrotów dostępnego na naszej stronie. Wystarczy zalogować się na stronie sklepu i w zakładce "Twoje konto" i wybrać opcję "Zwroty towarów". Następnie kreator poprowadzi Państwa przez poprawą realizację zwrotu lub wymiany.

Nieużywany towar wraz z opakowaniem, metkami, dokumentem zakupu oraz wypełnionym formularzem zwrotu należy przesłać na adres: 

W wypełnionym formularzu zwrotu proszę wskazać właściwy towar na jaki ma być wymieniony wcześniejszy zakup. Uwaga: wymianie nie podlegają takie produkty jak: prezerwatywy, żele, kremy oraz lubrykanty.

3. Reklamacja

Przed przesłaniem paczki z towarem prosimy o informację mailową (info@etriskelion.pl) zawierającą zdjęcia i dokładny opis zaistniałej sytuacji. Staramy się aby reklamacje były rozpatrywane najszybciej jak to możliwe. Każdy zakupiony w naszym sklepie towar posiada gwarancję 24 miesiące (chyba, że producent w karcie gwarancyjnej wskaże inaczej). Przesyłka z reklamowanym towarem powinna zawierać towar, dokument zakupu oraz wypełniony formularz reklamacji. W ciągu 14 dni od otrzymania przesyłki zostanie przekazana informacja o sposobie jej rozpatrzenia. Przygotowaną przesyłkę wraz z dokumentami należy przesłać na adres:

Adres dla zwracanych przesyłek:

sklep etriskelion

ul. Św. Wawrzyńca 34

60-541 Poznań

Uwaga: wymagane jest aby wszelkie reklamowane produkty były odpowiednio wyczyszczone i zabezpieczone przed dalszym uszkodzeniem w transporcie.

Strona korzysta z plików cookie w celu realizacji usług zgodnie z Polityką dotyczącą cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do cookie w Twojej przeglądarce.
Zamknij
pixel